...

kom inte på ngn rubrik.
men nu har jag inte varit så aktiv på bloggen
för att jag har mke annat jag gör, kompisar, fotboll
o tränongar och så, så förlåt. har också tänkt på
att te en liten paus från bloggandet, men tror inte
det blir så, men jag lovar inte att det blir inlägg
exakt varje dag. men ska försöka göra det
åtminstånde i gång om dagen. nu har jag även min
ipod jag kan göra de på ;)
helgen har varit helt underbar om man säger så
har varit men ronja isabelle o matilda :D
sen lite med sandra och filippa ;)
just nu: kollar jag lite på hockey, BRYNÄS!
om brynäs vinner idag vinner dom sm-guld - hoppas !
det 13:onde sm-guldet till och med.
ikv får även se vem som åker ut från bb
av joe och amandus. hoppas JOE, han e kass
går bara runt och blir kär i alla - inte kul att kolla på alla hans kärlekshistorior
enligt mig iaf !
nu ska jag också lägga in bilder på datan, som vi
tog igår
dom kommer snart, pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0