GLAD PÅSK!

hejsan. förlåt för JÄTTE dålig uppdaterning, ha påsklov och känner att jag inte har tid eller orkat blogg nu på lovet. har varit med kompisar och hittat på allt möjligt. jag har till och med varit i ullared, sjukt roligt. lite synd att man hade skrivit lång handlelista, sen glömmer man den i bilen så glömde mke jag skulle ha handlat. men handlade inte jätte mycket. KANSKE KANSKE det kommer bilder men bara kanske, är helt trött och vet inte om jag orkar, men vi får se. och lite förvånad när man vaknar och kollar ut och man ser att det snöar... inte kul ! :( jag som hade hoppats på en varm och solig dag. sen nu är det lördag, och lovet lider mot sitt slut :( men ni får ha de jätte bra påsk, kram :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: okej! kul att du hejar på brynäs! det gör jag med! :D bor i gävle satt .. :)

2012-04-08 @ 08:37:02
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0