ENTRÉ

STÄDAT - check 
ÄTIT - check
DUSCHAT - check
ja , då har man fixat det man ska ha fixat hemma,
hjälpt mamma för hon är sjuk.
Men nu ska man väl fixa sig lite , sen bär det av till entré
vi ska fira farfar med kusinerna, och faster och lite så , yeeah (y)
(felicia min kusin har en jätte bra blogg, http://fannyfelicias.blogg.se )
( jag vet inte vad det är för fel på min data, för det blir ingen länkning, menmen :// )
vi ska först bowla , sen ska vi äta buffé ;)
ja om jag hinner ikv kommer jag nog uppdatera då , men jag
lovar inte... 
men nu måste jag gå , men ha en trevlig måndag-kväll
för det ska jag ;)

puss lina ;*
bjuder på en liten bild här ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

OMG SÅ JÄVLA FIN DU ÄR!

tack för kvällen natten och morgonen, du e fantastisk!

älsakr dej super duper mega jätte mycket <3

2012-02-20 @ 17:44:47
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0