GÄSTBLOGG - ISABELLE

hejhej, som sagt jag är Linas lilla vän Isabelle- http://loveislifee.blogg.se
och jag e ett år yngre än henne men shiet same ÄLSKAR HENNE ÄNDÅ!
haft en najs kväll me henne & ronja, nu kollar jag och lina slut på BIGBROTHER yeah :)
försöker också fixa linas text STÖRRE men hittar inte de :(

men jag skulle beskriva lina som en riktig GLÄDJESPRIDARE
om man är i närheten av henne kan man inte låta bli att få ett leende på läpparna
hon är sjukt snäll & sjukt söt, AS bra på fotboll och jag skojar INTE!
hon är spridad crazy och sjukt rolig (:
hon finns alltid för mig när jag behöver henne som mest, och jag kan snacka med
henne om allt för jag vet att jag kan lita på henne ti 100 %
hon är fett ÄRLIG också, en helt underbart bra kompis helt enkelt?! :D

puss på daj, // Isabelle ditt gelehallon Roseus :*













LITE FINA BILDER PÅ MIG OCH LINA!
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0