hihi FLLLUUMMM'

snyft, snyft
känner du att det luktar rök ? 
det är jag som brinner för dig !
hahahahah
idag blev de isa och malleee , fett kul :D
men sen stack isa vid halv 6
här kommer lite bilder.
jag och isa klippte sannas byxor , hade inget att göra ;D
sen lekte vi med min lilla söta bella :)
sen såg jag ngt mysko , sjukt läskigt !! det bara gick ngn...
sen gjorde vi en lek, slå på varandras händer. jag förlorade...
sen blidde de lite mys och mke skratt :DD
tack bästa maallleeee för en underbar kväll + lite sanna :)

Kommentarer
Postat av: malle

Tack själv bästa lina!

Hade jättekul! :D <33

2012-02-25 @ 15:19:15
URL: http://justlikemalle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

TACK FÖR DAGEN FINA VÄN!

jag hade jätte kul, som jag alltid har när jag är med dej

du får mig alltid på så bra humör, jag kan ha en bajs morgon

men när jag träffar dej blir man helt glad inombords!

du är en riktigt värdefull vän, en helt underbar person som

finns i mitt hjärta! en stor del av mitt hjärta.

om du bara visste vad du betydde för mig?!

MIN KÄRLEK TILL DIG ÄR RAK OCH SANN DET ÄR BARA

JAG SOM KRÅNGLAR IBLAND.

du e värd allt & jag finns alltid för dig Lina, 24/7

ett samtal bort, ett sms eller bbara om du vill snacka

eller träffas, du är mitt allt lina, du är som en syster för mig

den syster jag drömt om att få! du är en ängel utan vingar

fast nere på jorden, du är bäst & jag älskar dig för den du är

isabellegelehallonroseushjärtalinasockertoppjeppsson

SÅ STAVAS ÄKTA VÄNSKAP!

2012-02-26 @ 00:25:45
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0