ingen är perfekt.

heelloo , nu har jag kommit hem från skolan ,
fryser som FAAAN om ni vill veta ;// ointresant fakta.
men ska nog göra lite varm choklad, hihi :)
och nu kollar jag på tv.
sen ikv ska jag träna :D
och nu ska jag bara ta de chill :D
ha de bra allihopa !
ingen är perfekt, ingen kan allt men alla kan ngt ***
du vet vem du är... <3
jag vet inte om ni tycker det är så roligt att ni sitter och läser
vad jag gör alltid , blir kanske långtråkigt..
förslag på vad jag kan skriva om eller så ?
men jag kan börja lägga in dagens outfit tex ?
komentera :)
bjuder på den :D

Kommentarer
Postat av: hilma gudjonsdottirs - drömmarna ligger högt

SV. Som sjunger? Hihi nej det är Taylor Swift ;) <3

2012-02-27 @ 16:47:50
URL: http://gudjonsdottirs.blogg.se/
Postat av: Rronjjjaaaaa

Kan du inte göra video inlägg ? :))

2012-02-27 @ 16:57:56
Postat av: isabelle

tack för att du finns Lina.

sjukt gulligt bild, pusssssssss <3



2012-02-27 @ 18:13:14
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0