ingen rubrik...

hejsan.. förlåt för DÅLIG uppdatering !
lite om gårdagen och denna dagen
igår efter jag vatt med isa skulle de egentligen va träning
men den blev inställd :( , men sen tog jag vagnarna.
efter de åkte vi till skurup och kolla dom sista minutrarna
på ung talang min kusin va med och sjöng. men hon vann
tyvärr inte.. men efter de igen åkte vi hem till farmor och farfar
och åt lite smörgåstårta , sen åkte vi hem till kusinerna :)
då skulle vi spela the sims 3 , men de funkade FAN inte , så
jag började avinstrallera alla sen instrallera om dom ,
men de tog en J**LA tid måste jag säga. medan jag och julia
väntade på the sims gick vi upp och klippte håret på gamla
bratz dockor , faktiskt ganska ROLIGT !!
sen hela kvällen låg jag, sanna, linus och julia och berättade
blondin-skämt jätte roligt va de.
hur många blondin-skämt finns de ?
svar: inga , för alla är sanna , hahahah ;D
sen så idag va de ganska chill vi åt goda pankisar hos farmor
och farfar sen åkte vi hem igen då red vi på julias hästar
Beauty och Rambo , det va jätte kul , sen kollade vi lite på när
kusinerna va små och lite sånt. sen tog jag vagnarna igen...
och nu ligger jag här och bara tar de lungt med lite glass
och smartis. det va typ min dag / gårdag
puss!

Kommentarer
Postat av: iisabelle

SÅÅÅ JÄVLA FIN DU ÄR HJÄRTAT!

2012-02-23 @ 22:14:16
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0