lite mer om mig.

10 saker om mig
1. jag är en glad och positiv tjej :D
2. jag är en bra vän
3. jag är väl hyfsat duktig på fotboll
4. jag är pålitlig
5. jag är snäll
6. jag är lite lat ibland , men ofta SPRALLIG !
7. jag är inte jätte bra på att blogga
8. ibland blir jag sur för små grejor
9. iband säger jag dumma komentarer
10. jag är ganska bra på att göra folk glada :)
10 saker jag älskar
1. jag älskar när folk ger mig komplimanger ;)
2. jag älskar att hitta på saker
3. jag älskar att vara med min kompisar
4. jag älskar at spela fotboll :DD
5. jag älskar att blogga
6. jag älskar att shoppa
7. jag älskar att fota med min vänner
8. jag älskar att träna
9. jag älskar när någon stöttar/uppmuntrar mig
10. jag älskar när jag lyckas med något
10 saker jag hatar
1. jag hatar när folk ljuger
2. jag hatar när jag är ovänn med ngn
3. jag hatar när folk snackar skit
4. jag hatar att förlora
5. jag hatar att bli dissad ://
6. jag hatar idioter
7. jag hatar orättvisa
8. jag hatar när allt går fel
9. jag hatar när det regnar
10. jag hatar när man sätter upp håret eller smilnkar sig och det inte blir som man vill :@
det va lite mer om mig , inte jätte mke menmen .. 
puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

det låter typ som att det var jag som skrev det ;P <3

2012-02-21 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0