TRÄNAT-STÄDAT-DUKTIG.

då har man varit och tränat , sjuk kul.
men blev lite sur på slutet ://
men jag är inte sur längre ;)
sen efter träningen va de duschen som gällde.
sen hade jag och jojo tävling , vem som tog på
sig först :D
JAG VANN , jojo total kass !
fast jag hade ziperall, sen satte jag allt på fel håll och
in o ut , :D
sen efter de igen städade jag efter alla tjejer,
sjukt stålt , haha - noooooot
fast lite kanske ... ;//
o nu väntar jag på bb ska börja men de är ett tag till ;(
och nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig
i morgon...
har ganska tråkigt, ganska meningslöst inlägg menmen...
förslag på vad jag kan skriva om i mina inlägg ,
eller vad jag kan göra för att det ska bli roligare att
läsa ?!?!
ha en bra kväll !
inte bäst bild men , tagen av linnea my friend :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0