VÄLKOMMEN !

välskommen till min blogg :D 
hoppas att den blir rolig att läsa,
jag har länge tänkt på att börja blogga , så nu gör jag de ;)
jag fick hjälp av ISABELLE ROSEUS , som är jätte duktig ,
tycker ni bör läsa hennes: http://loveislifee.blogg.se
här kommer jag skriva lite om mode min vardag och jag ska
försöka lägga in bilder ofta...
lite om mig själv:
ja , jag heter då lina och jag är 13 år fyller 14 i oktober.
jag gillar att vara med mina kompisar, och träna.
jag tycker det är roligt att fota om jag bara börjar.
det är roligt att fixa sig och göra sig fin, även om jag
inte är proffs på de.. och jag älskar att spela fotboll.
men de va lite om mig , hoppas ni gillar att läsa min blogg :D

puss !

Kommentarer
Postat av: isabelle

ÄLSKAR DIG SOCKERTOPP! ;D <333

2012-02-19 @ 16:22:28
URL: http://loveislifee.blogg.se/
Postat av: rronjamårtensson

shit vad fin header !! kommer följa din blogga varje dag så hoppas du uppdatear den ofta!

ÄLSKAR DEJ FINA DU !!

2012-02-19 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0