28 bilder

DAG 1En bild på mig och 5 fakta om mig

DAG 2: En gammal bild

DAG 3: En bild på något jag vill ha

DAG 4: En bild från sommarn

DAG 5: En bild på någon i min familj

DAG 6: En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge

DAG 7: En person jag saknar

DAG 8: Ett par snygga skor

DAG 9: En bild på min favorit tröja

DAG 10: Någon som är viktig för dig

DAG 11: En bild på mitt rum

DAG 12:  En bild som påminer mig om gammla tider

DAG 13: En person som är snygg

DAG 14: En bild på en barndomsvän

DAG 15: En tid jag saknar

DAG 16: Någon / några jag alltid har kul med

DAG 19: En bild från en resa

DAG 20: Dig själv för längesen

DAG 21: Dig själv nyligen

DAG 22: Du som liten

DAG 23: En dag du minns

DAG 24: Någon som får dig att gråta

DAG 25: Någon du litar på

DAG 26: Någon du saknar

DAG 27: Någon du älskar

DAG 28: Någon som betyder mycket

 

jag kommer lägga in bilder och kanske kommer lite text med :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0