FÅRUPS VANDLAND :D

hellu!
igår hände inte jätte mycke, men det blev faktiskt fint väder !
så vi va lite på stranden, sen gick vi in och bada på badet.
 
IDAG:
imorse åkte vi till fårups vandland (vattenland) det är danmarks största vattenland med karuseller och så!
det var inte jätte roliga karuseller, man kan säga att det finns roligare, men iaf vattenlandet var SJUKT roligt med massor av rutschkanor (stavning ? *) 
här är några av mina favoriter från FÅRUP
 
 
det fanns fler som jag gillade extra mke men jag hittade inga bilder :(
men det var en typ "toalett" när man åkte två och två ner som en rutschkana
sen kom man ut i ett hål och snurrade några varv sen helt plötsligt åkte man 
ner ut i en annat hål.... typ :D
 
sen en annan som man åkte i stora "badringar" ( 3 och 3 ) i en bana också jätte kul!
 
och en när man åkte på badringar en och enser i fullfart men gupp och sånt kul, sen kunde man välja olika 
vägar att ta, riktigt kul :D
imorgon åker vi nog hem :(((((
på ett sätt vill jag hem men jag vill också stanna, stanna för det är sköt att komma bort men hem
för att träffa alla underbara vänner, Saknar er! (L)

Kommentarer
Postat av: mich

Vad heter stället där det ligger?:3 (Asså komun o det)XD

Svar: ingenaning tyvärr :(
None None

2012-07-21 @ 14:31:20
URL: http://mariofacet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0