förlåt x1000

hejsan, jag har gjort så mke denna veckan och inte hunnit att blogga :(
i måndags var jag på liseberg med isa, susanne och sandra! AS ROLIGT!!!
sen tis, ons, tors, fre var jag på stranden, mysigt , älskar sola och bada!
på frdagen hade vi också gästor. i lördags var vi på fest hos min morbror
också jätte roligt! söndagen sov jag bort hela dagen, sov till halv två :§
sen på kvällen stack jag till tilda, och igår va jag och tilda i byn och fixa 
lite saker till ronja, som vi träffade igårkväll, det var AS KUL !!!!!!!!
nu idag ska jag snart sticka till skurup och handla ett par byxor och en tjocktröja.
och ikväll ska jag träffa ronja och tilda ;)
sen har jag kommit på en sak.....
när man inte bloggar på länge sjunker statestiken enormt mke :(
snälla, läs komentera och sprid !!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

så söt lina! ♥

Svar: du e söt jojo !!!!!! <3
None None

2012-07-31 @ 12:45:21
URL: http://www.johannaaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0