hej alla glada

hoppas ni är glada idag, för de är jag, är faktiskt på bra humör idag.
jag kom hem i fredagskväll, skööönt
sen igår var jag först på loppis, i janstorp sen va jag med sanna och steen,
sen åt vi, sen träffade vi tk oscar och hampe en liten stund, sen skypade vi.
idag ska jag ut och springa, kanske köpa oscars iphone :D och sticka till isa!
imorgon ska jag med isa, hennes mamma och syster till liseberg  T A G G A    S A T A N !
ska bli så jävla nice! 
så de kommer nog inte inlägg imorgon :(
på tisdag ska jag försöka återgå till min vanliga uppdatering så de blir som innan.
då kommer jag börja med dag 8, dag 9 osv ;))
ha en bra söndag och måndag, så hörs vi på tisdag!
 
 
 
obs. då kommer några biler sen stugan också.

Kommentarer
Postat av: mysan

Glöm inte att just Du är unik!! ♥

Svar: aw tack !!!<3
None None

2012-07-22 @ 13:37:30
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: zuzanna

Hej !
Jätte fin blogg med fina bilder !
Allt bra med dej ?
Kramisar ! (:

Svar: hejsan !tack så mycket!
jadå allt är bra med mig, hur är det själv?
KRAM (:
None None

2012-07-22 @ 15:16:19
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0