måndag, tisdag!

hejsan, nu var det längesedan jag bloggade igen.
han faktiskt det ganska bra men vädret är ju kasst, det regnar inte men det blåser och blåser dag in och dag ut...
tur att vi har inomhusbad här på campingen! igår va de måndag då badade jag och pappa i havet, eller badade och badade pappa doppade sig, me jag fick inte det var skit stora vågor och det var ganska strömt. man ficka bara gå ut till naveln. men efter det stack jag och sanna och badade inomhus, jätte skönt! sen kom mamma och pappa, då simmade vi lite. idag har vi bara gått på stranden och spelat kort typ. 
en sak som är bra med campingen är att det finns mke att göra t.ex. inomhusbad, lekland, stor lekplats, studsmattor, sån man går i bollar, vatten rutshcbana ( både ute och inne ), fotbollsplan, vollybollplan, basketplan, ja här finns lite allt möjligt faktiskt !
SAKNAR ER DÄR HEMMA, MEN VI SES SNART
ha de bra (L)

Kommentarer
Postat av: isabelle

SAKNAR DEJ JÄÄÄÄTTE MYCKET!!!

2012-07-19 @ 11:57:03
URL: http://roseusisabelle.blogg.se
Postat av: Wilma

Hejhej!
Jag har precis skaffat blogg. Checka in, kommentera & följ gärna!
Jag gör gäärna bloglovinbyte, så säg till om du vill göra det.

Jätte fin blogg förresten.
Kram Wilma!

2012-07-19 @ 15:42:59
URL: http://wilmaronnertz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0