Mer om mig

Svara ärligt:

1. Tycker du om någon just nu? Japp

2. Har du skolkat? Nej

3. Fanta eller cola? Cola

4. Är du nyttig av dig? Ja ofatast

5. Vad heter du? Lina josefin jeppsson

6. Syskon? Robin, Dennis, Sanna

7. Var bor du? I lunds komun

8. Hur många barn vill du ha? 2 typ

9. Vill du gifta dig? Nja, vet inte

10 . Vad är du sugen på just nu? Att BADA

11. Humör just nu? Bra, fast trött

 

Har du det senaste 24 timmarna:

1. Sjungit? Jaadå

2. Blivit kramad? Japp

3. Känt dig fånig? Ja

4. Saknat någon? Jaaa

5. Dansat galet? Nepp

6. Klippt håret? Nej

7. Gråtit? Nepp inte de i heller

 

Grejer:

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Ne

2. Har du en hund? Ja det har jag :)

3. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon

4. Är du mörkrädd? Nej

5. Tror du på spöken? Nja , ibland faktiskt

6. Är du morgonpigg? NEEEEEEJ!

7. Vad vill du ha just nu? Sol och varmt, de e ju sommar..

 

Om dig:

1. Hur lång är du? 1.62

2. Är du nöjd med ditt rum? Japp

3. Vilken är din riktiga hårfärg? Den jag har nu!

4. Har du någon sjukdom? Nej

5. Är dina föräldrar skilda? Nepp

6. Gillar du skolan? Nja, ibland

7. Hur svarar du i telefonen? Hej, det e Lina!

 

här har ni lite fakt om mig ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Lodèn

Vill du vinna ''kvällens blogg''?
Det är enkelt gå in på min blogg och kolla hur du gör för att ha chansen:) Ha en bra dag!

2012-07-13 @ 17:00:45
URL: http://loodens.blogg.se/
Postat av: onlyerik

har frågestund skriv gärna en fråga

2012-07-13 @ 20:33:44
URL: http://onlyerik.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0