bilder!

idag har jag testat att göra lite flätor, tycker de är jätteskoj och pilla i hår och så, bilder kommer längre ner.
även bilder på vad jag hanlade igår inte så mke men.
 
 
dom tre sista bilderna är på flätan bakifrån, framifrån och ifrån sidorna , det ska föreställa en blomma men jag hade kort hår så det fick bli så, men ändå ganska nöjd faktiskt.. det kan bara bli bättre! (egentligen ska man ha en mindre tofs som inte syns men jag bara testade, så det fick vara så denna gången
jag testade även fler flätor men tog inte bild, glömmde de just då, men det kommer nog nästa gång om jag testar ;)
 
jag testade även en "waterfall braid" på sanna, fast först va det en "double waterfall braid" fast den gick tyvärr ut, men den blev också väldigt bra tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0