förlåt x1000

hejsan, som rubriken.. förlåt x1000 för att ag har varit dålig på att uppdatera,
och ifall ni har besökt bloggen och där inte har stått ngt på 100 år
men iaf tyckte det blev lite jobbigt att uppdatera för har haft så mke annat att göra.
i min värd har jag varit mke med kompisar tränat fotboll + vunnit serien faktiskt.
en sak till det KANSKEKANSKE kommer komma små inlägg ibland, men inte ofta.
jag längtar tills jag får, eller ska köpa en iphone för allt hade blivit mycke lättare då,
för när jag tar bilder tar jag det med kameran, sen måste jag lägga över bilderna
till datorn och så fram och tillbaka. det tar sån tid ...
varför har inte jag en iphone hehe ?
ska även fixa min header lite snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0