TÄNK

nu är det dags att tänka tänk, har du ett problem så tänk, tänk, tänk!
 
igår natt låg jag och pratade med tilda i evigheter!
vi pratade om "ett problem" som jag har!
och i detta inlägget ska det handla om PROBLEM
 
man kan ha problem med mke. vänner, killar/tjejer, familj, sig själv, o.s.v.
och igår hade jag ett problem jag tänkte inte berätta mitt problem, men 
när vi pratade så sa jag
- men jag är rädd, jag vågar inte de.... :(
så svarade matilda
- du vågar, du är inte rädd. det är ett HINDER...
och för att klara hindret måste du ta dig över de, hoppa eller vad som
helst, men du måste ta dig över de på något sätt!
 
vilket jag tyckte va väldigt smart, 
även det kommer nya problem hela tiden, måste du fixa dom andra först
ta ett problem i taget lös dom i din egen takt
så du själv mår bra !
tänk att du måste ta dig över hindret för att klara de.
 
jag vet inte om detta är ett tips eller så, men jag tyckte att det var smart att tänka så.
jag vet inte vad ni tycker. detta är mitt första "tips" så de va kanske inte så jätte bra 
men i alla fall.. puuusss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0