- Dålig uppdatering -

jag har inte haft tid ..
nu igår va jag me ronja och isa, hade de jätte mysigt faktiskt.
sen stack ronja hem , men jag stannade :)
¨vi har inte gjort jätt mke men jag och ronja moblerade om hela isas
rum. Det blev sjukt fint , tyckte jag. Sen idag kom jag jo hem från isa
då fick jag mat sen började vi slänga och skänka till ericshjälpen ( stavning ? )
sen blev jag arg på mamma och pappa , så jag gick upp,
nu sitter jag och kollar på disney AS kul , fovorit program enligt mig ;)
imorgon e de jo studiedag , SKÖNT 8)
ha en bra söndag , vet inte vad jag ska hitta på ikv ,
men jag får väl se vem som åker ut i bigbrother
puss !
älskar er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0