...

hejsan , idag har jag bara varit i skola helt okej faktiskt.
fast problemet va att jag har gått och trott att det va måndag idag ;)
fast det är jo tisdag ;D
sen gick jag och tilda ut med hunden , vi skulle egentligen inte va
men de blev så ändå ;) men vi hade kul.
sen nu ikv har jag tränat 1h och 40 min typ , det var as nice.
nu sitter jag bara och "glor" på tv , haha ,  sen blir de bb
jap ha en bra kväll , så hörs vi imorgon puussss ;*
en jätte gammal bild som jag tog hos isafisa,
nu ska jag gå och ladda min telefon...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

OMG, saknar verkligen den dagen!

Finaste flicka du e älskling, pooooss

2012-03-06 @ 21:03:21
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0