..

vet inte vad det är med mig idag.. har inte varit så glad nu ikv , ingenting gick som de vill på träningen
eller ngt kännde mig verkligen sämst.. sen tänkte jag "vad gör jag här , jag kan jo inget" men hoppas det bara
va som jag hade en dålig tränig, jag blir lätt arg på mig själv om inget funkar. Om det är ngn som inte vet de, så vet ni de nu ;) nu har jag suttit och lyssnat på musik i evigheter, såna sorliga låtar.. vet inte varför ? nu börjar snart bb så får väl se om jag orkar se de ikv. men ni får ha de bra alla. vet inte vad jag ska skriva mer, men ja puss !
lite sådär konstig bild men japp ;)

Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Svar: taaack! :) varför sluta den dåligt :(

2012-03-19 @ 21:48:48
URL: http://albaa.se/
Postat av: sandra

hej, skulle bli jätte glad om du går in och skriver låtar som gör dig pepp, på mitt senaste inlägg. Ska iväg och spela SM snart, så det behövs! du får självklart en länk. Ha det bra, kram! :)

2012-03-20 @ 20:06:40
URL: http://smaous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0