jag har aldrig slutat älska dig, jag har bara slutat att visa de.

dålig uppdatering..
då har man varigt och tränat , sjukt nice ,
fick faktiskt igång asbra passnings-spel.
sen tidigar idag lämnade vi ut ägg med
underbara laget ;*
och nu är man nyduschad och snart ska jag
fixa mig till ikv :)
först kommer gästor , våra gammla grannar
sen ska jag till isa :D
till hennes mamma, jag har inte varit där på
flera år känns de som.
sen inatt blev det inbrott i pappas bil ://
läskigt at vi inte märkte ngt ,
men så kan de gå , sjukt att de finns såna
människor som gör sånt ...
lite bilder på mitt underbara lag :)
vi vann romelecupen 2012 :D
vi ställde upp laget innan finalen i smögen :)
vi vann hela cupen i smögen , kalles kaviar cup 2011 :D
tänk så jävla kul vi har med laget tjejer.. tänk glädjen..
vi vann serien 2011 ,
ahh vi e fan grymma tjejer !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0