snö ?

ja.. då när man äntligen trodde våren var här , vaknade man upp med snö... ?
det var inte så jag ville ha de, men sen har jag varit i skolan , när de va slöjd
så skulle jag till tandläkaren , gick bra. när jag kom tillbaka så blev jag och
ronja färdiga med våra mobil fördral , hahahhaha :D det va skämt mobilskal.
kommer bilder om jag hittar min kamera ... hittar inte den .
e den hos din mamma isa ?
sen annars har de väl varit ganska lugnt idag. nu skulle jag egentligen fota
fördralen och de men de blir nog inte nu .
ikväll blir det träna hemma sen kanske ut och springa med jossan .
ni får ha de så bra så hörs vi senare ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

ehm låt mig tänka, får be mamma kolla i mitt rum

kikar till dej sen pooooss! <3<3

2012-03-08 @ 17:38:09
URL: http://loveislifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0