when nothing goes right, go left ! <-

hejsan igen, idag vaknade jag ett tok försent halvåtta och
skulle sticka åtta, ojdå! men hann och fixa allt och så
men dock hann jag inte äta frukost :/
annars har dagen varit chill som vaniligt skola och så
sen bara fotboll hela dan.
vet inte vad det är med mig riktigt, är oftast trött om
kvällarna, somnar sent går upp tidigt= trött lina på morgonen!
men ja, kommer nog somna nu snart tror jag.
Sen är de ju redan ONSDAG imorgon torsdag så snart
är det påsklov JIPPIIEE snacka om att längta :D
ha en bra kväll!
jag innan idag ;)

Kommentarer
Postat av: alice

Hej, intresserad av ett bloglovin byte? :)

kommenter då min blogg med " jag följer dig nu" så gör jag detsamma!

kolla gärna min videoblogg också! Ha en bra dag! Kram!

2012-03-29 @ 07:48:15
URL: http://aliceklevelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0